Re: [OT][zemědělství] Druhá úroda brambor

Radek Sztwiorok sztrad na gmail.com
Pondělí Červenec 13 19:29:27 CEST 2020

Jak rikal deda na krtka je nejlepsi CH4 a ve vhodny okamzik zapalit , je
pak hned kam zasadit ty brambory. Kocky jsou ted maximalne schopne chytat
klistata.
K puvodnimu dotazu ano dají se zasadit i ted ale chce to starsi brambory
nejlepe nejake zapomenute ve spíži(tu už budou mít klíčky) Pokud bude
slibované počasí pokračovat dle předpovědi tak to jěště stihnou do prvních
mrazů.