Re: [OT][zemědělství] Druhá úroda brambor

balu balu na k-net.fr
Pondělí Červenec 13 19:22:38 CEST 2020

nie, nie, ja k tomu nemam vobec co povedat, dlho sme sa nedostali do
krcmy, chlapi musia niekde pokecat. Len ma to pobavilo :-)

Keby bolo treba prispiet, mam na zahrade krta a macka sa mu nechce
venovat. Mozeme otvorit dalsie vlakno :-)))))