Re: SAQ Grimeton na 17,2kHz 5. července

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Neděle Červenec 12 20:05:09 CEST 2020

Já jsem na to zapomněl. Strašně mi to mrzí, měl jsem připravený starý
Wandel SPM-19 jako přijímač.
Jenomže v tu dobu jel polní den ( radioamatérská soutěž, taková největší v
roce )
Tak jsem to jen tak ze zvedavosti dopoledne pustil a začal rozdávat body.
Bylo i z domova spousty stanic, když jsem to vyzbíral, zjistil jsem, že
alternátor už stojí :-(

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>