Re: SAQ Grimeton na 17,2kHz 5. července

balu balu na k-net.fr
Neděle Červenec 12 19:26:39 CEST 2020

vysielanie prebehlo uspesne, na stranke je niekolko videi. Buduci rok to
asi vyskusam pocuvat, vyzera to byt zabava...

Otazka na osadenstvo. Na vysielaci je mnozstvo dobovych rozvadzacov,
ktore su osadene otvorenymi nechranenymi pristrojmi. Na pohlad naozaj
nadherne pristroje
https://www.youtube.com/watch?v=I47HNbxNQcw
...nozove spinace, rele, stykace. Vid napriklad 14:20, alebo 34:57. Ten
6-polovy spinac v 35:03 je uplne bozsky. Ma niekto predstavu ako boli
taketo rozvadzace skonstruovane s ohladom na bezpecnost? Su to naozaj
nechranene zive casti a ked zle chyti rucku tak ho to zabije? Alebo
vsetko bezpecne napatie?

b.