Armbian - Error

Neděle Červenec 12 20:04:03 CEST 2020

Uz jsem mel radost, jak to vcera hezky fungovalo, delal jsem nekolik
prekladu jen tak pro radost a dnes si s image hraju, kazdopadne najednou
to zkompilovat nejde a dopadne to takhle:

Makefile:1708: recipe for target 'drivers' failed
[ error ] ERROR in function compile_kernel [ compilation.sh:407 ]
[ error ] Kernel was not built [ @host ]
[ o.k. ] Process terminated

I kdyz jsem cely adresar build smazal a zacal znova dle navodu

https://docs.armbian.com/Developer-Guide_Build-Preparation/

na kterem asi neni co zkazit, tak to dopadne stale stejne.

At uz udelam novou konfiguraci, nebo spustim:

./compile.sh  BOARD=orangepizero BRANCH=current RELEASE=bionic
BUILD_MINIMAL=no BUILD_DESKTOP=no KERNEL_ONLY=no KERNEL_CONFIGURE=no
COMPRESS_OUTPUTIMAGE=sha,gpg,img

coz vcera slo.

Tusi nekdo, kde muze byt problem?