Re: OT: stkrytá volání (bylo: Re: OT: nova hracka)

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Sobota Červenec 11 20:52:04 CEST 2020

Dne 11.07.2020 v 20:00 Petr Labaj napsal(a):
> Mrzí mě, že jste nenapověděl.
> Nejsem moc paranoidní a tak je pro mě docela složité na nějaký důvod
> přijít.

V tomto případě je pravděpodobné, že ani sofistikovanější vysvětlení
nebude mít žádoucí efekt ;-)

> [...]
> manželka na to přišla.
> Takže nahrávka hovoru byla jediná šance jak ji dokázat, že se té
> volající opravdu nedalo odolat. A že jste se nevzal bez boje.
> Řešení: zlepšit bezpečnostní opatření a nenechat se nachytat manželkou.
>
> 2 - Volající je Draco Malfoy. A než jste stačil hovor ukončit, tak Vás
> zaříkadlem stačil  očarovat, aby se Vám už nikdy nepostavil.
> Pak je záznam hovoru opravdu asi jediná možnost, jak Vám Harry může
> pomoci nějakým protikouzlem.
> Částečné řešení: nosit čepičku a spoďáry z alobalu. Ale na nejsilnější

Jsou-li výše uvedené 2 možnosti opravdu jediným výsledkem dlouhého
přemýšlení, pak mi nezbývá, než s politováním konstatovat, že konkrétně
Vám nahrávání telefonních hovorů vskutku k ničemu není.

jf