Re: OT: stkrytá volání (bylo: Re: OT: nova hracka)

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Červenec 11 20:00:13 CEST 2020

Mrzí mě, že jste nenapověděl.
Nejsem moc paranoidní a tak je pro mě docela složité na nějaký důvod přijít.

Ale po dlouhém přemýšlení jsem přišel na 2 možnosti:

1 - Hlas v telefonu je tak sexy a uhrančivý, že jste prostě nedokázal
odolat. Nakonec to zašlo mnohem dál než jen ke koupi sady hrnců.  A
manželka na to přišla.
Takže nahrávka hovoru byla jediná šance jak ji dokázat, že se té
volající opravdu nedalo odolat. A že jste se nevzal bez boje.
Řešení: zlepšit bezpečnostní opatření a nenechat se nachytat manželkou.

2 - Volající je Draco Malfoy. A než jste stačil hovor ukončit, tak Vás
zaříkadlem stačil  očarovat, aby se Vám už nikdy nepostavil.
Pak je záznam hovoru opravdu asi jediná možnost, jak Vám Harry může
pomoci nějakým protikouzlem.
Částečné řešení: nosit čepičku a spoďáry z alobalu. Ale na nejsilnější
kouzla to prý nepomáhá.

;-)

PL