Re: OT: stkrytá volání (bylo: Re: OT: nova hracka)

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Sobota Červenec 11 20:41:00 CEST 2020

Dne 11.07.2020 v 17:41 Jan Kuba napsal(a):
> Lépe už to opravdu neumím vysvětlit. Myslím, že kdo chce to pochopil, o
> čem to  je.

Ale já samozřejmě chápu, o čem to je. Jen nechci být na tom druhém konci
tlf linky, protože mě to omezuje. A protože mám na výběr...
Možná i to je důvod, proč preferuji menší firmy (a to nejen u
internetových providerů).
Asi si bych to ukončil tak, že je věcí Vaší (a Vašeho chlebodárce), jak
si to zařídíte. A stejně tak je věcí vašich klientů, jestli vám to budou
tolerovat.

jf