OT: nova hracka

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Sobota Červenec 11 18:21:30 CEST 2020

Také patřím k těm, co nezvedají. Pokud mne někdo potřebuje nutně a já mu to nezvedl, pošle během chvíle SMS nebo mail. Pokud ne, asi to nepotřeboval tak nutně... Stejně většinou u neznámých čísel tato vnutím k vyhledání googlovi a pokud to není někdo z profláknutých šmejdů, zavolám zpátky. Neviditelní mají smůlu, ale zase když mi během odpoledne zavolá třikrát, čtyřikrát, tak mu to stejně zvednu, protože jsem vlastně zvědavej člověk 😀

Pavel Kutina

-----Original Message-----
From: Jan Kuba <honza.kuba na gmail.com>
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Sent: pá, 10 čvc 2020 23:17
Subject: Re: OT: nova hracka

To jsme tu už před časem řešili... v dobách pevných linek nikdo nevěděl kdo
volá  - zvednul to a většina se ještě představil.
Dnes lidi hovor nezvednou, když je volá skryté číslo. A někteří dokonce
nezvedají, když je číslo viditelné a  nemají ho v seznamu - přiřazené ke
jménu.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>