Re: OT: stkrytá volání (bylo: Re: OT: nova hracka)

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Sobota Červenec 11 13:08:07 CEST 2020

Zdravím,

asi jak kde. Poslední hovor s Finančním úřadem (Praha 10) jsem měl cca před
měsícem a byl ze skrytého čísla. Taky to nechápu.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod
Papouch production s.r.o. - výroba

so 11. 7. 2020 v 12:21 odesílatel Zdeněk Aster <zdenek.aster na seznam.cz>