Re: OT: stkrytá volání (bylo: Re: OT: nova hracka)

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Sobota Červenec 11 14:07:26 CEST 2020

Dne 11.07.2020 v 13:05 Jan Kuba napsal(a):
> Ještě k tomu nahrávání hovorů. POKUD o tom ten volající neví, není
> upozorněn (nebo pípání.. atd...) tak můžete mít docela slušný problém. A
> to už není  jen vaše věc ale jistojistě váš případný průser.  Bohužel
> takhle jsou nastavené zákony. Už vůbec nechápu že se k tomu takhle ještě
> veřejně přiznáte.

:-)

Samozřejmě, že na nahrávání hovoru explicitně upozorním.
Známé ani nemusím, protože ti to vědí a oceňují, že si nic nemusím psát,
že si to potom můžu přehrát.
No a nevěřil byste, jak rychlý konec vezmou některé nabídky na dodávku
slané vody, když se zeptám volajícího, kde získal moje telefonní číslo a
současně jej upozorním, že si odpověď nahrávám :-D

jf