OT: nova hracka

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Červenec 10 15:03:14 CEST 2020

>Ty moc netelefonuješ, co? ??

Nie, nemam to rad. Uprednostnujem osobny rozhovor alebo pisomny styk.

> Mnohdy mi někdo zavolá a nejen, že se nepředstaví, ale automaticky i předpokládá, že přesně vím, o čem se právě bavíme ??

No tak takeho prerusim a opytam sa, kto vola, pripadne aj ze preco. U mna
aj telefonicky rozhovor ma mat uvod, jadro a zaver. Mne je uprimne jedno,
co si dotycny o mne mysli.

> Navíc se docela hodí mít přehled o nepřijatých hovorech, abych mohl volat zpět, když jsem třeba zrovna spal nebo nemohl hovor přijmout.

Ved ja som nevravel, ze funkcny displej nie je dobra vec, ale ze na
telefonovanie nie je nevyhnutna :-)

wek

PS. Supky z displejov strhavam, ale u veci, co servisujem, to mam
zakazane... ;-)

PS2. Ano folia na plastovych garazovych dverach za to leto, kym sa este
stavalo a teda bolo logicke ju tam nechat, zdegradovala vdaka UV na
franforce a lepidlo stvrdlo; zbytky som odstranil az za niekolko rokov
pomocou kefy a vydatnej davky detergentov a nadavok.