OT: nova hracka

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Pátek Červenec 10 14:38:04 CEST 2020

Ty moc netelefonuješ, co? 😊 Mnohdy mi někdo zavolá a nejen, že se nepředstaví, ale automaticky i předpokládá, že přesně vím, o čem se právě bavíme 😊 Navíc se docela hodí mít přehled o nepřijatých hovorech, abych mohl volat zpět, když jsem třeba zrovna spal nebo nemohl hovor přijmout. V neposlední řadě je třeba blokovat všemožná call centra a nabídky a poptávky a průzkumy a ostatní opruzovače.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jan Waclawek
Sent: Friday, July 10, 2020 2:29 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: OT: nova hracka

A naco? Ved sa mu volajuci predstavi.

Ja tento hybridny model (t.j. ze sa na zaciatku prenesu metadata o
volajucom vedlajsim "optickym" kanalom) neznasam, rozhovor ma byt ciste
akusticky. Takze ak ma volajuci neoslovi menom, tak sa mu standardne
predstavim. Ale syn ma uz upozornil, ze u ludi jeho generacie tento postup
vyvolava zmatenost, ba az sok... ;-)

wek