OT: nova hracka

Pátek Červenec 10 07:54:00 CEST 2020

Jo, fólie. Za časů tlačítkových mobilů si to tam lidi nechávali jako
ochranu. Na co na takové nokii 3310, o který kolují vtipy, že když spadla
na cihlu, ta praskla, zatímco telefonu to neublížilo...

Koupil jsem jednou mobil. I s krabicí jsem si ho odnesl do auta a tam
rozbalil. Na displeji krásná fólie, ale displej prasklý. Přes celou výšku
displeje. Telefon byl tlačítkový, ale displej navíc dotykový (prstem těžko,
byla k tomu tyčinka na ovládání). Tak jsem ho hned odnesl zpátky do krámu a
slečna za pultem sundala tu fólii a mobil si prohlížela a přemýšlela, co s
tím. Pak se zeptala, jestli jsem tu fólii sundal, na to jsem jí odpověděl,
že ji před pěti minutama sundala ona. Mobil jsem ještě ani nezapnul. Tak ho
vzala zpátky a měsíc jsem čekal na nový mobil.

Jak ten displej prasknul, čerti vědí. Buď ještě v továrně a poslali to i s
fólií do světa, nebo tam bylo nějaké pnutí a ruplo to cestou.

P.K.