OT: nova hracka

iko iko.ikoon na gmail.com
Pátek Červenec 10 07:21:47 CEST 2020

My sme kupili novu telku a po bokoch okolo displeja bola folia na
plastoch a na podstavci. Bola tam vyse roka kym sa manzelka nenajedovala
a nepostrhala ich.

Na nabytku s vysokym leskom sme mali folie mozno aj 6 rokov, nabytok
biely, vobec ich nebolo vidiet, skoda davat dole.

Kym mi nevadi, tak nedavam dole, na jednom mobile som mal od vyroby
foliu nejaky ten mesiac. Trosku mi vadilo, ze na folii bola biela potlac
(nazov, model atd...), ale displej to presvietil, tak sa to dalo. Ked
prisla z ciny nova folia, tak som ich vymenil.

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.