OT: Bluetooth v letadle

Zdenek zdej na atlas.cz
Čtvrtek Červenec 9 20:35:37 CEST 2020

Najít cestujícího s mobilem v ruce nebude těžké. Horší to bude v situaci, kdy bude mít mobil uklizení, ale nějaké rušení bude přesto vydávat…

Z.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Dodo Racek
Sent: Thursday, July 9, 2020 8:30 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: Bluetooth v letadle

Napriklad:

Kapitan poziada letusky o kontrolu vypnutych zariadeni, lebo maju rusenie. Letuska prebehne kabinu, poziada sediveho pana v sedom saku, aby vypol a odlozil zariadenie. Bude pri nom stat, kym to nespravi (do prirucnej batoziny nad hlavami). Potom oznami kapitanovi nalez a vypnutie zariadenia v kabine. Piloti zazracne zistia, ze sa vsetko opravilo. Dobehnu kontrolu podla postupu v manuale. Po pristati spisu zaznam...

Zazil som pred pristavanim, ze kapitan zahlasil rusenie a letusky vystrelili do kabiny na kontrolu rychlostou, akou som ich do kabiny vbehnut za 7 hodin letu nevidel...

Typ lietadla si nepamatam, aerolinie boli Emirates, miesto pristatia Dubaj.

Z 300 cestujucich nebude mat 200 zapnute zariadenia... hladanie nemusi byt velmi zlozite. Ak sa zdroj nepodari najst a eliminovat, idu podla emergency prirucky.

Dodo
mobil