OT: nova hracka

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Červenec 9 17:27:35 CEST 2020

Nebude to tym ze tam lepia ochrannu foliu tak ako sa bezne robi na mobiloch
a potom vracat tam tu z displeja uz nema zmysel?

j.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Daniel Valuch
Sent: 9. júla 2020 17:16
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT: nova hracka

najviac mam rad tu cast, ked pocujem ako tipek nieco taha po chodbe na paletovom voziku :-)
Ale zacinam byt uz celkom nasraty, po Fluke, uz ani R&S nedava na displej foliu. Asi to pojdem vratit...
http://dvaluch.web.cern.ch/temp/krabica/

konektory su na vyber rozne, podla individualneho vkusu kazdeho sudruha :-)

b.