OT: nova hracka

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Čtvrtek Červenec 9 17:15:35 CEST 2020

najviac mam rad tu cast, ked pocujem ako tipek nieco taha po chodbe na
paletovom voziku :-)
Ale zacinam byt uz celkom nasraty, po Fluke, uz ani R&S nedava na
displej foliu. Asi to pojdem vratit...
http://dvaluch.web.cern.ch/temp/krabica/

konektory su na vyber rozne, podla individualneho vkusu kazdeho sudruha :-)

b.