[OT] Li-Pol nafouknuta baterie v NTB

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Čtvrtek Červenec 9 11:31:16 CEST 2020

Jde o to, že postavit zařízení s rozměry jako mají dnes asi půjde dost
těžko, když tam budete chtít snadno měnit kde co. Ta možnost "měnit" zabere
nějaké místo. Když něco takového rozeberere tak je to tam prostě našlapaný
jak to na dnešní poměry jde, aby to bylo co nejmensi. A kdyby tam šla měnit
snadno i jenom ta baterie tak to bude cele proste větší a nejspíš i dražš.

Dotyčný chtěl překlenout pár dní bez baterky a ta vyndat jde (není to
extrém jako u mobilu).