Re: Srážka vlaků (bylo: Re: RFID uvod do problematiky)

Čtvrtek Červenec 9 07:27:32 CEST 2020

Já jsem teď z oboru, pracuju v konstrukci kolejových vozidel. Těch
zabezpečovacích systémů je po Evropě hned několik, pokud vlak jezdí přes
více států, musí je mít všechny. Cíl je přejít na jednotný evropský systém.

Mimochodem, v Praze jsou tři trasy metra a na každé se používá jiné
zabezpečení, takže když přejíždí cizí souprava kvůli údržbě do depa, musí
jet v ručním režimu a samozřejmě mimo dobu, kdy jezdí cestující.

Každá trasa má sice svoje depo, ale někdy je potřeba přejet do cizího.
Třeba proto, že některé věci ve vlastním depu nejdou, nemají tam příslušný
stroj nebo se jim zrovna rozbil atd.

P.K.