Re: Řízení RGB led se společnou anodou

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Červenec 8 18:04:49 CEST 2020

6,8 mH je tam proto, že napájecí napětí toho vývojového kitu je v
rozmezí 80-230V...

Tu 9910 dělá více výrobců (a existuje s různými prefixy i suffixy),
podívejte se na appnotes třeba:

http://application-notes.digchip.com/137/137-47538.pdf

https://www.ixysic.com/home/pdfs.nsf/www/AN-300.pdf/$file/AN-300.pdf

apod.

Jsou tam vzorce pro výpočet cívky.

Kondenzátor na výstupu nevadí, proud je stejně řízen zpětnou vazbou ze
snímacího odporu v S spínacího FETu. Zajišťuje třeba i to, že zapojení
nebude tolik vysílat na harmonických kmitočtech (zejména pokud třeba LED
budou na delším přívodu)... Ale být tam nemusí, proud LED pak bude mít
pilový průběh.

--
Jirka