Re: Osciloskop - auto, napojení

Tomas Chvatal tchvatal na fordiag.cz
Středa Červenec 8 16:42:25 CEST 2020

- koupit si https://tinyurl.com/ydxjrwpc
Nektere z nich mam kombinackama trochu zohybane, takze v dutince pak pekne drzi a s kontaktem nebyva problem.

- vzdy jen projizdet kolem tesnici gumicky kontaktu
Izolaci na dratech NEpropichovat - auto+dest = voda az v konektorech ECU
(voda pak proleze dratama vsude !)
Kamarad takhle neco meril na ABS auta a za rok se auto vratilo a melo konektor u ABS komplet sezrany.

- cidlo vacky/kliky byva bud obyc. VR cidlo, nebo nejaky Hall apod.
tedy zadna velka veda na mereni neni treba
Na primaru zapal.civky byvaji (normalne) spicky kolem 400V, ale pri nejake poruse klidne i kV
takze delic 1:10 nebo 1:20 se hodi https://tinyurl.com/ycnaukv2

s přáním hezkého dne / best regards
Tomáš Chvátal
tchvatal na fordiag.cz

  ----- Původní zpráva -----
  Od: Jan Jirousek
  Komu: hw-list na list.hw.cz
  Odesláno: 7. července 2020 20:45
  Předmět: Osciloskop - auto, napojení

  Zdravím,

  Chtěl bych se zeptat zkušenějších, jak napojit osciloskop na třeba čidlo vačky a další čidla, když jsou připojené ve vozidle? Používají se nějaké meziredukce (je moc druhů, to by jich ale muselo být) nebo se propíchne vodič? Případně čím propichovat a není to naopak časem možný zdroj problémů, že se vodič přeruší? Zkoušel jsem hledat a nic moc. Lambdu jsem třeba napojil ze strany vodičů do gumových průchodek (zvonkovým drátem), ale byl porod zajistit spolehlivý kontakt.

  Díky Honza
  --
  Odesláno aplikací K-9 Mail ze systému Android. Omluvte prosím moji stručnost.