<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META content="text/html; charset=utf-8" http-equiv=Content-Type>
<META name=GENERATOR content="MSHTML 8.00.6001.23588">
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=#c0c0c0><FONT size=2>
<DIV><FONT size=2>- koupit si <A 
href="https://tinyurl.com/ydxjrwpc">https://tinyurl.com/ydxjrwpc</A></FONT></DIV>
<DIV>Nektere z nich mam kombinackama trochu zohybane, takze v dutince pak pekne 
drzi a s kontaktem nebyva problem.</DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV>- v<FONT size=2>zdy jen projizdet kolem tesnici gumicky 
kontaktu</FONT></DIV>
<DIV>Izolaci na dratech NEpropichovat - auto+dest = voda az v konektorech 
ECU</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2>(voda pak proleze dratama vsude !)</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2>Kamarad takhle neco meril na ABS auta a za rok se auto vratilo 
a melo konektor u ABS komplet sezrany.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2></FONT> </DIV>
<DIV><FONT size=2>- cidlo vacky/kliky byva bud obyc. VR cidlo, nebo nejaky Hall 
apod.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2>tedy zadna velka veda na mereni neni treba</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2>Na primaru zapal.civky byvaji 
(normalne) spicky kolem 400V, ale pri nejake poruse klidne i 
kV</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2>takze delic 1:10 nebo 1:20 se hodi </FONT><FONT size=2><A 
href="https://tinyurl.com/ycnaukv2">https://tinyurl.com/ycnaukv2</A></FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2></FONT> </DIV>
<DIV><FONT size=2></FONT> </DIV>
<DIV>s přáním hezkého dne / best regards<BR>Tomáš Chvátal<BR><A 
href="mailto:tchvatal@fordiag.cz">tchvatal@fordiag.cz</A><BR></DIV>
<BLOCKQUOTE 
style="BORDER-LEFT: #000000 2px solid; PADDING-LEFT: 5px; PADDING-RIGHT: 0px; MARGIN-LEFT: 5px; MARGIN-RIGHT: 0px">
  <DIV style="FONT: 10pt arial">----- Původní zpráva ----- </DIV>
  <DIV 
  style="FONT: 10pt arial; BACKGROUND: #e4e4e4; font-color: black"><B>Od:</B> <A 
  title=halen@seznam.cz href="mailto:halen@seznam.cz">Jan Jirousek</A> </DIV>
  <DIV style="FONT: 10pt arial"><B>Komu:</B> <A title=hw-list@list.hw.cz 
  href="mailto:hw-list@list.hw.cz">hw-list@list.hw.cz</A> </DIV>
  <DIV style="FONT: 10pt arial"><B>Odesláno:</B> 7. července 2020 20:45</DIV>
  <DIV style="FONT: 10pt arial"><B>Předmět:</B> Osciloskop - auto, 
napojení</DIV>
  <DIV><BR></DIV>Zdravím,<BR><BR>Chtěl bych se zeptat zkušenějších, jak napojit 
  osciloskop na třeba čidlo vačky a další čidla, když jsou připojené ve vozidle? 
  Používají se nějaké meziredukce (je moc druhů, to by jich ale muselo být) nebo 
  se propíchne vodič? Případně čím propichovat a není to naopak časem možný 
  zdroj problémů, že se vodič přeruší? Zkoušel jsem hledat a nic moc. Lambdu 
  jsem třeba napojil ze strany vodičů do gumových průchodek (zvonkovým drátem), 
  ale byl porod zajistit spolehlivý kontakt.<BR><BR>Díky Honza<BR>-- 
  <BR>Odesláno aplikací K-9 Mail ze systému Android. Omluvte prosím moji 
  stručnost.
  <P>
  <HR>

  <P></P>_______________________________________________<BR>HW-list mailing 
  list  -  sponsored by 
  www.HW.cz<BR>Hw-list@list.hw.cz<BR>http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list<BR></BLOCKQUOTE></BODY></HTML>