[OT] Li-Pol nafouknuta baterie v NTB

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Středa Červenec 8 13:53:40 CEST 2020

Presne takto s nafuknutou baterkou prevadzkoval koleka NTB minimalne rok.
Mesiace ho mal stale zapnuty a bol v dokovacej stanici.

Baterka bola nafuknuta ku koncu tak, ze touchpad s 2 tlcitkami bol
vytlaceny baterkou von postupne v priebehu casu asi 1.5 cm.
na klavesnici sa nedalo robit, touchpad zavadzal, tak pouzival externu
klavesnicu...
Dlho trvalo, kym sme ho vyhrazkami nepresvedcili, nech notebook vypne  a
baterku vymeni.
Zvolil si novy NTB a stary vyhodil.

V tomto pripade sa nestalo nic, ale asi by som to neuviedol ako pravidlo.

Dodo

st 8. 7. 2020 o 13:46 Jaroslav Buchta <jaroslav.buchta na hascomp.cz>
napísal(a):