Re: Srážka vlaků (bylo: Re: RFID uvod do problematiky)

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Úterý Červenec 7 21:48:00 CEST 2020

Este doplnim, ze precitat tag trva nejaku dobu. Ak to ma fungovat aj pri
160 km/h, tak to musi mat nie celkom maly dosah.
A v tom pripade je dosah aj cez 6 kolaji..., hlavne ak ide pomalsie.

Nie je to taka jednoducha problematika.
Je tam Wek-ovych certikov/diablikov viac, nez dost...

Dodo
mobil

Dňa ut 7. 7. 2020, 21:41 Dodo Racek <dodoracek na gmail.com> napísal(a):