Re: Srážka vlaků (bylo: Re: RFID uvod do problematiky)

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Úterý Červenec 7 21:41:41 CEST 2020

Lietadla a lode su minimalne desiatky, skor stovky metrov od seba.
Vlaky sa minaju o 70 centimetrov a suctova rychlost proti sebe moze byt
kludne medzi 200 az 300 km/h.

Dodo
mobil

Dňa ut 7. 7. 2020, 20:58 Michal Gregor <a2x1nptda8 na email.cz> napísal(a):