A je to tady!

Lubor Otta butan na centrum.cz
Úterý Červenec 7 04:51:28 CEST 2020

Obávám se že v daném případě bylo vše podle norem. Jenom přijímač
dálkáče měl malou selektivitu...
V minulosti byly zdrojem podobných problémů BTSky ufona (existuje ještě
ta síť?)
a otvírání dveří (detekce osob)
U nás v práci je po budově sposta čteček RFID karet na 13MHz, kousek
vedle bydlí nějaký amatér kterému to ruší CB příjem. Poslal na nás ČTU,
ale žádné porušení norem nenašli...
Lubor