A je to tady!

Pátek Červenec 3 12:52:54 CEST 2020

No je logické, že čím větší šířka pásma, tím musí být pro stejné pokrytí
(a pro stejný typ kódování) vyšší výkon vysílače. Když se protestovalo
proti starým vysílačům mobilních operátorů na barákách, nejspíš to i
někdo měřil a tohle by fakt mohlo být horší.
Využití tak velké rychlosti v mobilu si trochu nedovedu představit a jak
říkají, že to využijou "chytrá města" a průmysl - no připadá mi, že pro
těch pár čidel (teploměry, vlhkoměry, naplnění odpadkových košů) stačí
taky o několik řádů nižší rychlosti. A tam, kde je potřeba rychlost
přenosu, je obvykle k dispozici wifina. Ale třeba to opravdu k něčemu
bude...
Anděl