Re: [OT] Docházkový systém

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Pátek Leden 31 11:02:16 CET 2020

Zdravím,

aplikaci, která vezme průchody a přesune je do mezd, jak popisujete
docházka neříkáme. Není to jen o struktuře, ale aplikace může poslat jen
nepřítomnosti.

Až aplikace nabude stovky, tisíce nastavení, tak tomu teprve říkáme
docházka. Aby Vás prostě lidi, či legislativa neutloukla.

Vždyť to je jen docházka a každý ví jak se má dělat. To, že to má mraky
dat a nastavení, propojení třeba i s výrobou .... .

Pro někoho docházka můžou být jen průchody, ale tohle mi docházkou
jednoduše nepojmenováváme. Děláme taky spíš k ERP než v malém.

Zdravím

Jirka