Re: [OT] Docházkový systém

Čtvrtek Leden 30 16:12:59 CET 2020

A bude ta docházka podklad pro mzdy?

Nezávisle na předchozí otázce, bude to fungovat automaticky, nebo to
bude mít na starosti člověk, typicky mzdová účetní? Nebo více lidí,
typicky vedoucí jednotlivých oddělení.

Někde je docházka jen takový doplněk. Zaměstnanci si vyplňují tabulku,
na čem dělali a od kdy do kdy (od kolika do kolika) a tu pak na konci
měsíce odevzdají. Do docházky se podívá ta účetní nebo někdo na
vedoucí pozici, pro kontrolu, jestli všichni byli v práci určený počet
hodin. Ale třeba dovolené, doktor, služebky... to tam v případě
potřeby někdo zadává ručně.

Jo, funguje to v praxi všelijak. I tři různé systémy: 1) docházka, 2)
odpracované hodiny, 3) hodiny do projektů.

P.K.