pogumovany povrch

Vladimír Franěk vladimir.franek na mobilcz.cz
Středa Leden 29 14:48:08 CET 2020

Zdar, mě začal kdysi lepit pogumovaný el.diář tuším CASIO a pak pogumovaný dalekohled.

Na obojí jsem s úspěchem použil mletý mastek (lehce poprášil a „rozfidlal“) a bylo po lepení.

Vladimír

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Michal Grunt
Sent: Wednesday, January 29, 2020 11:40 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: OT: pogumovany povrch

Nedávno jsem si pořídil z ebay walkman Sony TCS-90. Vždy jsem chtěl walkman s elektronicky riditelnou mechanikou a tento umí i nahravat, má repracek a možnou regulaci rychlosti posunu pasku (do pomala i do rychla) takže je to docela pěkný stroj na hrani. Samozřejmě to chtělo vyměnit gumicku a ještě se musím kouknout na mirne bzuceni  motoru, ktere je primichane do audio vystupu. Mam takovou predstavu, ze bych si na kazety nahral par gramodesek abych zachoval ten analogovy retezec :-) a chci si s tím trochu pohrát. Jediným neduhem je to, že boky (ze třech stran) jsou pogumovany plast, ktery se zacina trochu lepit a degradovat. Na tom pogumovanem povrchu jsou i popisky. Da se to nejak zakonzervovat? Kdyz  gumu sundam tak se smazou i popisky coz by byla skoda.

MG