OT: pogumovany povrch

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Středa Leden 29 11:40:10 CET 2020

Nedávno jsem si pořídil z ebay walkman Sony TCS-90. Vždy jsem chtěl walkman
s elektronicky riditelnou mechanikou a tento umí i nahravat, má repracek a
možnou regulaci rychlosti posunu pasku (do pomala i do rychla) takže je to
docela pěkný stroj na hrani. Samozřejmě to chtělo vyměnit gumicku a ještě
se musím kouknout na mirne bzuceni  motoru, ktere je primichane do audio
vystupu. Mam takovou predstavu, ze bych si na kazety nahral par gramodesek
abych zachoval ten analogovy retezec :-) a chci si s tím trochu pohrát.
Jediným neduhem je to, že boky (ze třech stran) jsou pogumovany plast,
ktery se zacina trochu lepit a degradovat. Na tom pogumovanem povrchu jsou
i popisky. Da se to nejak zakonzervovat? Kdyz  gumu sundam tak se smazou i
popisky coz by byla skoda.

MG