Praskající žárovky Fabie

Jiri LINHART hw.jirilinhart na gmail.com
Středa Leden 29 09:03:26 CET 2020

Toto přepětí nesvědčí nejenom žárovkám, ale i ostatní elektronice.
Nespoléhal bych že řádácí jednotka snese i 24V. Pokud pojedete někam delší
cestu tak tam nemusí být jen těch 15V, ale i více a baterka to nevydrží.A
je vyděláno.

JL