[OT] bazar - nabytek

Pondělí Leden 27 15:26:59 CET 2020

Přátelé,

přebývá mi doma nějaký nábytek:

Stůl, velikost desky 90x60cm, se šuplíkem. Pokužití jako psací,
pracovní nebo třeba do kuchyně, je tam namontovaná prodlužka 230V, tu
k tomu klidně nechám, stůl něco pamatuje, materiál dřevotříska + dýha,
má trochu ošoupanou tu lištu kolem dokola, ale zničený ani rozvrzaný
není:

https://imgup.cz/image/LsTC

Kancelářská židle, použití jako kancelářská židle, klasicky výškově
nastavitelná, opět používaná, ale nijak zničená:

https://imgup.cz/image/LsTI

Cena za každý kus 500 nebo nejvyšší nabídce. Předání Neratovice,
Mělník, Praha, Kolín. Poslal bych to poštou, ale asi se do listonošovi
nevejde do brašny.

Pak mám ještě navíc stolní - pracovní lampičku Ikea, šedou, tuhle (ale
na odkazu je černá, ta moje je tmavě šedá). Jako novou, ale protože je
použitá, nechám za půlku, tzn. za 150:

https://www.ikea.com/cz/cs/catalog/products/50355395/

Pavel Kadečka.