hoblování flash

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Leden 24 11:00:05 CET 2020

Ahoj,

mám midrange PIC procesor, který nemá EEPROM, ale má jen Flash s
možností emulace (SAF).
Chtěl bych do té emulované části ukládat nějaká data o velikosti 4 bity,
blok má velikost 32 slov.

Pokud si správně pamatuji, tak na hoblování má největší vliv "mazání".
Proto pokud budu dělat to, že zapíšu svojí hodnotu do spodního byte
prvního slova a dám si pozor, aby nepoužité bity v daném byte zůstaly
"1", pak při dalším zápisu zneplatním tento byte tím, že ho přepíši celý
na 0x00 a moje informace zapíšu do horního byte prvního slova (bez
mazání bloku), zase při změně smažu tento byte na 0x00 a použiji spodní
byte druhého slova a tak dále, tak vlastně teoreticky prodloužím
životnost té flash 64x je to správná úvaha?