Aliexpress a PPL

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Čtvrtek Leden 23 17:34:21 CET 2020

Tak to je jasne Vam zacali chodit moje objednavky.

Od prosince des a hruza. Drive jsem nikdy necekal dele jak 3 tydny a nic se mi nikdy nestratilo ted uz na jednu cekam od 2.12 a pocitam ze je pryc. Vse ostatni po trech tydnech uz odletelo z Ciny ale nevim kam :)

J.V.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Hudecek
Sent: Thursday, January 23, 2020 2:47 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: Aliexpress a PPL

Taky jsem si všimnul zpoždění odeslání a výrazného zrychlení doručení. Chodí mi to pro změnu do zásilkovny, buď za roh, nebo o 50 m dál, dojedu na skejtu, vyzvednu bez čekání a cestou zpět zavzpomínám na fronty na poště, nebo náročnost dovolání se na znovudoručení:-)

PH

Od: Ladislav Vaiz <mailto:spam na nagano.cz>

jen tak pro zajímavost, jak se mění duručování z Ali. Že by příparava na

2021?

13.1. jsem objednal. Posílat se mělo z Polska přes "OTHER PL". V seznamu

objednávek bylo stále awaiting shipment.

Dnes 23. ráno přišla SMS od PPL, že mi budou doručovat balíček. Nic jsem

vědomě neobjednával, ale bylo to bez dobírky, váha 100g, tak jsem so

říkal, že to bude Ali. Ano, bylo to tak. Poprvé jsem musel psát

prodejci, aby nastavil správně stav objednávky a mohl jsem potvrdit

převzetí.

Za mě samá pozitiva a sociální jistoty.