Aliexpress a PPL

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Čtvrtek Leden 23 14:47:27 CET 2020

Taky jsem si všimnul zpoždění odeslání a výrazného zrychlení doručení. Chodí mi to pro změnu do zásilkovny, buď za roh, nebo o 50 m dál, dojedu na skejtu, vyzvednu bez čekání a cestou zpět zavzpomínám na fronty na poště, nebo náročnost dovolání se na znovudoručení:-)

PH

Od: Ladislav Vaiz

jen tak pro zajímavost, jak se mění duručování z Ali. Že by příparava na
2021?

13.1. jsem objednal. Posílat se mělo z Polska přes "OTHER PL". V seznamu
objednávek bylo stále awaiting shipment.

Dnes 23. ráno přišla SMS od PPL, že mi budou doručovat balíček. Nic jsem
vědomě neobjednával, ale bylo to bez dobírky, váha 100g, tak jsem so
říkal, že to bude Ali. Ano, bylo to tak. Poprvé jsem musel psát
prodejci, aby nastavil správně stav objednávky a mohl jsem potvrdit
převzetí.

Za mě samá pozitiva a sociální jistoty.