Osadzovanie pcb china

radek.koutsky na gmail.com radek.koutsky na gmail.com
Čtvrtek Leden 23 10:56:54 CET 2020

Musím s Tebou Pavle souhlasit, tohle je téma v dnešní době asi dost omílané. Já si pamatuji, když jsem před cca 10ti lety objednával u zdejší firmy plošňáky a stálo to ranec a ještě jsem dostal vyhubováno, že dělám jenom 50ks, tak co si myslím, že dostanu za cenu. Nějak jsme se nakonec dohodli a tím to skončilo. Párkrát jsem u nich něco nechával dělat a bylo to vždy o dohadech, paralelně s tím jsme dělali obyč oboustranné u p.Hurába – s tím byla naprostá spokojenost.

Pak nastoupili soudruzi a vše jsme přesměrovali k nim – bohužel, je to jak píšeš, jejich digitální podoba objednávek je z aktuálního roku a všechno od nás je tak nějak zaostalé, i p.Huráb měl web naprosto nepoužitelný a z ceníku, který měl na webu, nebylo nikdy jasné, kolik co bude stát, takže to bylo vždy jak na tureckém trhu – myslím, že už ukončil i výrobu PCB.

U soudruhů naklikám co chci a hned vidím cenu online, to je prostě bomba.

Nedávno mě kontaktovala ta místní firma, u které jsme se neustále dohadovali a obchodní zástupce se mě snažil přesvědčovat, že mají super ceny a ať se podívám, nebyli jsme schopní udělat nabídku ani po telefonu, že to prý musí zpracovat apod. Na to jsem neměl náladu a řekl jsem mu, jak se věci mají. Asi za 5 minut mi volal pan majitel a ten mi dal lehkou sodu v tom, že pokud podporuju Číňany, tak jsem asi nenormální. Na to jsem položil telefon, nenechám se urážet. Zbytek jsem si asi tak nějak domyslel, jak to tam musí fungovat….tady u té firmy jsem stejného názoru jako Ty – chybět mi nebudou!

RK