Osadzovanie pcb china

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Čtvrtek Leden 23 10:03:43 CET 2020

No když se kouknu na jabloPCB a porovnám s číňanem, tak už od začátku je rozdíl ten, že napřed musím zadávat povinné kontaktní údaje a pak se možná někdy dozvím, kolik to bude stát. U číňana zadám rozměry, počet součástek, … dozvím se cenu, pak se teprve budu potřebovat registrovat:-)

PH

Od: Jirka Mww
Odesláno:čtvrtek 23. ledna 2020 9:54
Komu: HW-news
Předmět: Re: Osadzovanie pcb china

Docela by mě zajímalo, kolik ušetříte oproti osazení tady. Před pár lety jsme to taky řešili
a vycházelo nám, že s veškerou logistikou, dopravou a tak je hranice výhodnosti výroby elektroniky
v Číně tak někde okolo 10 000 ks na jednu dávku. Ale asi se situace změnila.
Porovnejte si to s nabídkou třeba JabloPCB nebo Hokami Liberec.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW