Osadzovanie pcb china

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Čtvrtek Leden 23 09:54:09 CET 2020

Docela by mě zajímalo, kolik ušetříte oproti osazení tady. Před pár lety
jsme to taky řešili
a vycházelo nám, že s veškerou logistikou, dopravou a tak je hranice
výhodnosti výroby elektroniky
v Číně tak někde okolo 10 000 ks na jednu dávku. Ale asi se situace
změnila.
Porovnejte si to s nabídkou třeba JabloPCB nebo Hokami Liberec.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW