Re: vnitřní odpor baterie při různém zatížení...

AZE aze na seznam.cz
Středa Leden 22 22:24:15 CET 2020

Změřit a je jasno.
http://www.sotovo.cz/str/elm.php?id=2
http://reseneulohy.cz/305/parametry-baterie
aze

From: Jan Kuba
Sent: Wednesday, January 22, 2020 8:29 PM
To: HW-news
Subject: vnitřní odpor baterie při různém zatížení...

Že se vnitřní odpor chemického zdroje ( obecně )  s vybíjením zvětšuje je známý jev.

Jak je to s vnitřním odporem při různém zatížení?  Je vnitřní odpor stejný při různých/řádově odlišných odběrech?

Dejme tomu, že mám běžný tužkový  alkalický článek 1,5V . Když změřím vnitřní odpor při odběru 100mA   a při odběru 2A   měl by být stejný, nebo je nějak na zatížení článku závislý ?
Pokud ano, jak? Nikde jsem nic na webu nenašel..