Záhadná "oprava" fotozávory

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Středa Leden 22 17:41:54 CET 2020

Ahoj,
  fotky jsou na drive, zde:
  https://drive.google.com/open?id=18gjvrMMwO8fBDFHs0MaASsoNwCYy7YhN
  https://drive.google.com/open?id=18lCII_1M4H5GH-rhLOVKe987S35E4euU
  Toto už je nová verze s lesklým páskem z vánočníúo stromečku :-) dle
rady weka.
  Ukázalo se, že kouzlo tyčinky během dne vyprchalo. Po příchodu jsem
zjistil, že to opět nefunguje, a přitom po rozebrání byla tyčinka přesně
v tomtéž stavu jako před tím.
  Z toho soudím, že závada je progresívní a odraz od tyčinky tomu už
nestačil. Je tam tedy nyní ta třpytka ze stromečku, ale asi to taky
přestane fungovat. Takže asi nebude zbývat než to vyměnit.
Z jiných, jinak mrtvých telefonů možná nějaké díly budou... Jinak nevím
kde zrovna tento tvar shánět, není na tom žádné viditelné ID.
  Pavel