PowerLine internet zkušenosti

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Leden 21 20:30:17 CET 2020

On Tue, 21 Jan 2020, Jindroush wrote:

> Zdravím,
> má prosím někdo zkušenost se subj?
> Zajímala by mě spolehlivost, přenosová rychlost, rušení, co tomu v
> domácím rozvodu vadí apod.

Kdysi jsem to zkousel ale jen kratce - mezi dvema rozvodnama
asi 100m vzdalenost to fungovalo. V baraku jakmile to slo
pres jistice (i kdyz to byla stejna faze) tak uz moc ne.

> Poslední věc, která mě napadla jsou právě ty Powerline adaptéry, trochu
> je rozkuchat a připojit přímo na ten silový kabel. Holé moduly jsem
> svojimi klíčovými slovy vyhledáváním nenašel.

Na tech 60 m by to mohlo fungovat pokud se dostanete primo na
konce toho kabelu a nepujde to pres dalsi prvky.

Ale jako prvni bych zkusil vzit vysavac a do te 'datove' chranicky
nacucnout provazek (s bambulkou na konci).