Re: Monitor serioveho portu pres USB převodník

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Čtvrtek Leden 16 16:56:09 CET 2020

Pro USB je to free, pro seriovou komunikaci placene.  Vyresil jsem to tak,
ze si kopii komunikace posilam u toho Arduina na SW seriovy port.  Problem
je tim vyresen, takze diky vsem za snahu pomoci.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

čt 16. 1. 2020 v 16:15 odesílatel Vojtěch Petrucha <petrucha na volny.cz>