Re: Monitor serioveho portu pres USB převodník

Vojtěch Petrucha petrucha na volny.cz
Čtvrtek Leden 16 16:15:29 CET 2020

v minulosti jsem parkrat pouzil nejakou free verzi tohoto:
https://www.hhdsoftware.com/Downloads/serial-monitor
a fungovalo to dobre.
uz nevim jestli bylo opravdu free, nebo to nekdo zaridil ze to bylo free.
v.p.

> Od: "Jirka Mww" <jirka.mww na gmail.com>
> Komu: "HW konference" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 16.01.2020 15:13
> Předmět: Monitor serioveho portu pres USB převodník

Dobrý den,  potřeboval bych nějaký špionážní SW, kterým bych se mohl podívat na provoz přes seriovou linku, která je ale realizována USB převodníkem přímo na desce Arduinatakže na vlastní piny RX a TX se nedostanu. hledal jsem , ale zatím marně. Můžete mi poradit, jestli něco takového a free existuje ?  Mám představu, že to "interně v PC" připojím k portu, na kterém běží nějaká obousměrná komunikace,  a uvidím, co se tam děje.
Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW