Vymena CPU na PC

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Leden 16 16:18:01 CET 2020

Uzivatel (BFU) nebude resit na bezny provoz do kancelare  NVMe disk. Na na
word a excel to opravdu nepozna. Jestli je vam 4x vetsi rychlost malo a
nevsiml jste si, tak to opravdu  nepotrebujete...
Kdyz clovek porizuje takovy HW, tak vi, nebo alespon tusi, kde to pro jeho
praci bude mit prinos.
Jestli otevru TIFF za 15 sekund nebo za minutu a pak stejne dlouho ukladam
je dost podstatny rozdil.   Zvlast kdyz je takovych obrazku treba 50.

Take mam u TV htpc a tam by ssd s NVMe bylo hazeni perel svinim jak se
rika... :-)