Vymena CPU na PC

Martin Hanek martin na hanek.net
Středa Leden 15 20:03:52 CET 2020

Tak se povedlo. Ja mam v podstate to stejne, stejny CPU, RAM, jinou
desku s B450, jiny NVME disk. Uz to mam slozene na nainstalovane, ale
jeste nebyl cas tam pretahat vsechny programy a data ze stareho PC s Win7.
To mam cca 7 let a nepamatuji se, ze bych jej preinstaloval. Tak snad to
nove vydrzi stejne.

Martin Hanek