Vymena CPU na PC

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Středa Leden 15 19:45:47 CET 2020

Zdravim
Tak sestava je slozena a zda se byt funkcni.
Windows 7 ultimate jsem nainstaloval spolu s ovladaci NVMe a USB3.0, vse
fungovalo, ale krajne me vytacela hlaska  pres celouobrazovku tento
procesor neni podporovan.
Skakalo to snad co 10 minut.
Tak jsem zatnul zuby a sel do Windows 10 Pro. Jeste v tom trochu tapu,
ale zatim vypada, ze vse bezi tak jak ma.
A nyni porovnani.
Puvodne jsem mel dvoujadro Intel i3 3,6Ghz, pamet DIMM3 16GB, disk SSD.
Nyni AMD ryzen 3600, MB TUF B450. 16GB DIMM4 3200MHz, NVMe Corsair a510.
Kompilace celeho projektu MPLAB X cca 47 sekund.
Na nove sestave 6-7sec, coz je fantasticke.

Jeste takova usmevna vec,  kdyz jsem objednal 1 ks disku M510 tak mi
prodejce poslal  baleni s 9 ks ;-) Asi ten jeden odlozili a soupli mi
tam ten zbytek.
Poslali si pro to prepravku a ridic chtel po me 8 kusu baliku ;-)

Libor