RE: Kodi a více TVHeadend

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Středa Leden 15 17:55:17 CET 2020

Ano taky bych na to sel takhle.
Momentalne pouzivam https://hauppauge.com/pages/products/data_dualhd.html
Ale bacha je to drahe jak kaviar. Jeste jsem pouzival Mygica  https://www.mygica.com/product/t230/
Ale tan mi ted nejak blbne - rozvrtal jsem si media tree na server tak je momentalne mimo provoz.
Jeste jsem ted kouka, ze delaji novou vec - https://hauppauge.com/pages/products/data_quadhd-usb.html#specs
Ale tam o to m nevim vubec nic.
Obecne se podivejte na https://linuxtv.org/  tam se da dohledat co a jak je podporovane. Jen bacha obcas to rozbehat na ARMu je porod - ja jsem kvuli tomu presell na x86 protoze se mi to ruzne navzajem rozbijelo. Ale to je spise tim, ze jsem chromej linux admin :0)
J.V.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of iko
Sent: Wednesday, January 15, 2020 11:08 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Kodi a více TVHeadend

Mozno by slo v jednom tvh pridat IPTV siet a nastrkat do toho streamy z toho druhe tvh, ale asi rucne, neviem. Neskusal som, nemam 2 tvh.

Ja osobne som zatial dvbt2 neriesil, u nas sa vysiela 3.5 (citaj 3 cele
5 desatin) stanice, takze to nema zatial zmysel.

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.