Re: Kodi a více TVHeadend

iko iko.ikoon na gmail.com
Středa Leden 15 11:07:44 CET 2020

Mozno by slo v jednom tvh pridat IPTV siet a nastrkat do toho streamy z
toho druhe tvh, ale asi rucne, neviem. Neskusal som, nemam 2 tvh.

Ja osobne som zatial dvbt2 neriesil, u nas sa vysiela 3.5 (citaj 3 cele
5 desatin) stanice, takze to nema zatial zmysel.

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.